Oficjalne otwarcie bloga mojego nowego nabytku.

Witam. Zapraszam do śledzenia historii mojego nowego nabytku oraz jej kompleksowego odrestaurowania. Zacznę od tego iż autko nabyłem od Darka z okolic Szamotuł , z którym mam kontakt cały czas. Autko w wersji 105 Bosto (nazwa od : B - BielskoBiała , os - osobowa , to - towarowa). Rok produkcji 1980 w kolorze żółtym. Samochód odebrany w Toruniu w 1980 roku przez zarówno Darka jak i jego Tate , który był pierwszym jej właścicielem. Autko z przebiegiem 65000 , a w 2015/2016 podjęte prace przez Darka w celu jej odrestaurowania. Samochód rozłożony na części  i taki właśnie kupiłem. To tak na szybko. Więcej w kolejnych postach ;) Polecam !!!

Fotka jeszcze przed rozebraniem.


Tato Darka był szklarzem. Tworzył piękne witraże kościelne , a Syrena je woziła.

Komentarze